HOME Ads

वा आज मैने पहचान न त ए नाटगी




1.
सारी दुनिया त लड़ा था तेरे खातिर,
आज तू उन सब बाता त पल्ला न झाड़गी।
र तने दूसरा मिलेगा तो के,
आज तू मैने पहचान न त ए नाटगी।।

2.
र जिसने तू आज पहचानने त नाटगी,
र उसी के पैसा स सीखा था तूने पिज़्ज़ा बर्गर खाना।
और एक बात ध्यान दे लिए,
ईसा छोरा तूने दूसरा नहीं पाना।।

3.
र इसा छोरा तने दूसरा नहीं पाना,
जो तेरे सारे नखरे ओट था।
र इब तेरे वे सोख कोन पूरे करेगा,
जो तने राता न भी चॉकलेट बाट था।।


4.
र म उसी दिन क्यों नी जाग्या,
जब दुनिया कह थीं तूने रोंग बावली।
पर मैने प्यार ए इतना कर्या तेरे त,
के तेरे सच्चे सारे लगे मैने ढोग बावली।।

5.
र तूने मेरे जैसा आशिक़ ना पाएगा,
ना पवागा तूने इतना करण आला प्यार।
यार एक बात बताओ,
सच्चे प्यार की कदर क्यों ना होती यार।।

6.
र मैडम मैने छोड़ के एक दिन तूने,
पड़ जाएगा पछताना।
Don't फिकर जो करना स करले,
क्योंकि इशा छोरा तनने नहीं पाना।।

Written by : PRADEEP VERMA

YouTube Chennal

Copyright Owner : PRADEEP VERMA

1 comment:

Powered by Blogger.